۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷

معاون اقتصادی استاندار کرمان:

رشد کمی و کیفی صنایع کوچک و متوسط باعث توسعه متوازن کرمان می‌شود

رشد کمی و کیفی صنایع کوچک و متوسط باعث توسعه متوازن کرمان می‌شود

کرمان_ معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت:تنها راه توسعه متوازن و پیشرفت همه جانبه صنعت استان کرمان رشد کمی و کیفی صنایع کوچک و متوسط این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسن زاده، پیش از ظهر یکشنبه در هشتمین جلسه کمیته ارتباط مؤثر صنایع کوچک و بزرگ استان کرمان که در محل مجتمع مس خاتون‌آباد شهربابک برگزار شد با تاکید بر اینکه صنایع جانبی باید در استان کرمان شکل گیرد گفت: همه صنایع بزرگ استان کرمان باید در کنار خودشان صنایع جنبی را نیز ایجاد و از آنها حمایت کنند تا شاهد رشد و شکوفایی صنایع کوچک و متوسط استان باشیم.

وی با بیان اینکه تنها راه توسعه متوازن و پیشرفت همه جانبه صنعت استان کرمان، رشد کمی و کیفی صنایع کوچک و متوسط است افزود: حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط تنها به خرید و ساخت داخل استان محدود نمی‌شود و باید در سهامداری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز حمایت‌ها انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: تولید یک میلیون کاتد در مس طرح خوبی است، اما هدف اصلی باید ایجاد صنایع پایین دستی در مس باشد تا ارزش افزوده واقعی ایجاد گردد.

حسن زاده، تصریح کرد: شرکت ملی مس و مجتمع‌های صنعتی این شرکت در استان باید در حوزه دانشگاهی و ارتباط با مراکز علمی اقدامات بیشتری انجام دهند، چرا که در این ارتباطات هم بنیه علمی این مجتمع‌ها قوی‌تر می‌شود و هم باعث می‌شود دانشجویان کار علمی و عملی را با هم آموزش ببینند.

وی افزود: در استان کرمان شرکت‌های تولید کننده توانمند و قوی داریم که با حمایت مجموعه‌های صنایع بزرگ این استان می‌توانند آینده بسیار خوبی را برای صنعت کرمان رقم بزنند.

کد خبر 6255611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha